{{!----}}

Mobil cihazların artan şöhrəti ilə UI/UX konsepsiyası dəb halına gəldi və hər yerdə istifadə edilməyə başladı. UX termini 1993-cü ildə Apple şirkətində yaranmışdır, User experience kimi səslənir. Hər kəs UX-dizaynın nə olduğunu, UI-dizaynından necə fərqləndiyini və nəyə görə bunların tez-tez bir yerdə istifadə olunduğunu əminliklə deyə bilməz.

Təcrübədə UX- və UI-dizaynı bir-biri ilə sıx bağlıdır, ikincisi məntiqi olaraq birincini tamamlayır və adətən bu iki iş adətən eyni şəxs tərəfindən icra olunur. Ona görə də bu iki iş arasında sərhəd silinir və birlikdə göstərilir.

UX (User Experience) dizaynı istifadəçi təcrübəsi dizaynıdır. Bu, məhsul yaratmaqda ilk addımlardan biridir və tətbiqi məntiqlı, rahat və faydalı hala gətirməyə xidmət edir.

Mobil tətbiq və saytların UX dizaynı, istifadəçilərin istifadədən hansı təəssüratları aldığını, bu məhsullardan necə istifadə edəcəyini müəyyənləşdirir.

Şəxsi kabinetə daxil olmaq üçün ən yaxşı yer haradadır? Paylaşımlara abunə olmaq və ya sifariş etmək üçün istifadəçi neçə mərhələ keçməlidir? Əməliyyatın müvəffəqiyyətli olduğunu necə başa düşmək olar?  Bunlar UX dizaynerinin həll etdiyi suallardır.

UX dizaynı müxtəlif komponentlərdən ibarətdir:

  • informasiya arxitekturası;
  • interaktiv dizayn;
  • istifadə rahatlığı (istifadəçilərin gözündə sadəlik, rahatlıq və məhsuldarlığın göstəricisi).
  • kontent

UX-dizayner istifadəçilərin psixologiyasını və duyğularını başa düşür, onların gözləntilərini məhsuldan təhlil edir və əldə olunacaq məqsədi müəyyən edir. Sonra, bütün lazımi parametrlərə cavab verən müvafiq alətləri seçir, saytın və ya tətbiqin strukturunu müəyyən edir.

UX dizaynerləri aşağıdakıları bacarmalıdır:

  • istifadəçi araşdırmaları aparmaq;
  • saytların və ya tətbiqlərin vayrfreym və prototiplərini yaratmaq;

Bu saytın və ya tətbiqin inkişaf istiqamətini müəyyənləşdirməyə kömək edə bilər. Prototipləmə üçün bir çox vasitə vardır. Hazır elementlərdən istifadə edərkən interfeysin birbəbir görünmüşünü (məsələn, Axure, Balsamiq və ya UXPin) yaratmaq olar;

  • qarşılıqlı əlaqə yaratmaq, yəni şəxsin məhsulu necə istifadə edəcəyini dəqiqləşdirmək;
  • məhsulu sınamaq;
  • analitika aparmaq.

 Müxtəlif metriklərdən (məsələn, Webster, Hotjar, Mixpanel, UXcam və ya Appsee) istifadə edərək, dizaynınızın necə effektiv şəkildə işlədiyini və məhsulunuzu real məlumatlara əsaslanaraq dəqiqləşdirməyinizə kömək edəcəkdir.

UI (User İnterface)- İstifadəçi interfeysi dizaynı UX dizaynının vizual təcəssümüdür. Onun vəzifəsi müəyyən bir qrafik həlli, veb-sayt və ya digər məhsulu intuitiv, cəlbedici və istifadə etmək asan hala gətirməkdir.

Hər bir fərdi ekran və ya səhifənin görünməsi üçün UI dizaynı məsuliyyət daşıyır. Onun vəzifələri - düymələri və işarə qutuları, yazı tipləri, rəng sxemləri və müxtəlif vizual təsvirlər kimi qrafik nəzarətləri əhatə edir.

İnterfeys elementlərinin düzgün təşkil olunduğunu, strukturlaşdırılmış və əlaqəli, qruplaşdırılmış, tam və eyni şəkildə yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi məsuliyyət daşıyır.

Rahat istifadə olunması üçün düymə necə görünməlidir? Mətnin asan oxunması üçün hansı şrift ölçüsünü seçmək lazımdır? Xəta haqqında bildirişi necə göstərmək olar ki, diqqət çəksin amma, narahatlıq yaratmasın?

Bu suallara UI-dizayn interfeysləri cavab tapmaqda kömək edir.

Proqramın gadget ekranında necə görünəcəyini işləyən UI dizayner, mobil platformaların təlimatlarına diqqət yetirir.

Paylaş

Şərhlər : 0

Şərhlər : 0

Hərf sayı :
Dek 17, 2018

3D DİZAYNER KİMDİR VƏ NƏ İŞ GÖRÜR?

Digər məqalələr