{{!----}}

Qrafik dizaynda yeni tendensiyalar nadir hallarda yaranır. Bir meyl başqa bir meylinin əvəzi kimi zaman keçdikcə görünür və çox hallarda ömürlük olmur. Bəzi ideyalar və nümunələr Drebbble və Behance kimi böyük rəqəmsal icmalardan daxilində yaranır, lakin çox az mütəxəssis müəyyən bir tendensiyanın mədəniyyətə, modaya və bütövlükdə qrafik dizayna ən qədər təsir göstərəcəyini təxmin edə bilir.

Qrafik dizayn tendensiyaları qısa müddətli deyil və heç bir iz qoymadan getmir. Yavaş-yavaş populyarlıq qazanaraq həyatımızı nüfuz edir, eləcə də yavaş-yavaş arxa planda qalır, populyarlığını itirirlər.

Bir çox qrafik dizayner  bu sənayedə baş verənləri təqib edir və işlərində yeni yanaşmalar istifadə etməyə çalışır. Bu məntiqidir - tendensiyaların təhlili klişedən uzaq durmağa imkan verir.

Əlbəttə ki tendensiyaları izləmək vacibdir. Lakin, dizaynda yeni yanaşmalarda dəb  olduğuna istifadə etmək də yaxşı bir fikir deyil. Əgər həqiqətən yeni bir şeyə cəhd etmək istəyirsinizsə, müəyyən bir tendensiyaya uyğun gəldiyi və tamaşaçı tərəfindən düzgün başa düşüləcəyini təhlil etmək lazımdır. Buna baxmayaraq, praqmatik qalmaq və dizaynda yalnız uyğun görünəcək elementləri və ya rəng birləşmələrini istifadə etmək daha məqsədlidir. Gəlin son illərin tendensiyalarından bəziləri ilə tanış olaq.

MODERN RETRO

Adi retrolardan fərqli olaraq, müasir retro tərzi 70-ci və 80-ci illərin tərzinə diqqət yetirir. Bu ilk fərdi kompüterlər, video oyunlar, aktiv kosmik kəşfiyyat və rəqəmsal texnologiyaların sürətli inkişafı dövrüdür.

Burada pixel sənəti özünü daha çox göstərir.

MATERİAL DİZAYN

Müasir qrafik dizayn və rəqəmsal texnologiyalar belə bir şəkildə bağlıdır ki, dizaynerlər veb sahəsində  hakim olan tendensiyalardan, dizayn sənayesinin inkişafında ilhamlanırlar. Google Material Dizayn konsepsiyasını təqdim etdikdə, hər kəsin bunun dizayna təsir edəcəyini gözlənilmirdi. Bu vizual dil  məqsədli rəng seçimi, geniş miqyaslı poliqrafik elementlər və boş sahələrdən istifadə ilə fərqlənir.

Material Design Flat 2.0 üslubuna bənzərdir lakin, bu dizaynda tamamilə ayrı bir istiqamətdir. Daha çox realizm, dərinlik, həcm və hərəkət var. Google, digital mühitdə istifadə üçün öz vizual dilini yaratmasına baxmayaraq, onun prinsipləri bir çox müxtəlif dizayn növlərində istifadə edilə bilir.

PARLAQ RƏNG PALITRASI

Müasir retro və Material Dizayn kimi meyllər dizaynda parlaq və qeyri-adi rəng birləşmələrinin istifadəsi ilə bağlıdır. Nəticədə, dizaynerlər öz layihələrində parlaq rəngləri aktiv şəkildə istifadə edirlər. “Qışqıran” tonların istifadəsi artıq internetdə dominant olmasına baxmayaraq, qrafika dizaynında hər şey başqadır - parlaq və doymuş rənglər modadır.  Rəng palitralarının istifadəsi hər il yenilənir.

HƏNDƏSİ FİQURLAR

Həndəsi formaların istifadəsi nəzərə çarpan bir meyldir.  Bu gün bir çox dizaynerlər üçölçülü modellər və video oyunlar yaratmaq üçün poliqonlar istifadə edirlər. Daha əvvəllər də bu qrafik texnika izləyici üçün anlaşılmaz olardı, amma indi hər şey dəyişdi və həndəsi rəqəmlərin bir şəkildə istifadə edildiyi illüstrasiyalar daha tez-tez görünür.

NEQATİV SAHƏ

Mənfi və ya neqativ məkan yaxşı dizaynın tərkib hissəsidir. Bu texnika istifadə edilərkən, dizayn dərinliyinə və ya ikiqat məna əlavə etməyə imkan verir. Çox vaxt, mənfi sahə bir loqo qurarkən və ya markalaşma zamanı istifadə edilir.

EMOSİONAL TİPOQRAFİYA

Bu tendensiya mətbəənin dramatik təsir yaratmaq üçün istifadə edilə biləcəyini göstərir. Böyük hərflər diqqəti cəlb edir. Parlaq rəng birləşmələri və qeyri-adi elementlərin təşkili vasitəsilə təəssüratı  artıra bilərsiniz.

UNİKAL İLLÜSTRASİYALAR

Dizaynerlər tədricən şablon şəkillərdən istifadə etməkdən imtina edirlər. Bunun səbəbi - çox oxşar görünüşlər və individuallığın olmamasıdır. Heç bir dizayner öz işini bir klişə kimi baxmaq istəmir. Dizaynda klişe təsvirlərin istifadə edilməsi dizaynın özünəməxsusluğunu azaldır və üstəlik bəzi elementlərin plagiat olması riskini artırır.

 

 

Paylaş

Şərhlər : 0

Şərhlər : 0

Hərf sayı :
Dek 17, 2018

3D DİZAYNER KİMDİR VƏ NƏ İŞ GÖRÜR?

Digər məqalələr