{{!----}}

QRAFİK DİZAYN VƏ ÜSLUBLAR

Üslublar qrafik dizaynda böyük rol oynayır. Bu, seçilmiş istiqamətə xas olan bütün vasitələrin ötürülməsi üçün bir vasitədir. Üslub konsepsiyasına nələr daxildir?

Bunun üçün gəlin, üslublarla tanış olaq.

Klassik üslub

Klassik üslubun əsası lakoniklik, dəqiqlik və harmoniyadır. Klassika qızıl və gümüşün zəngin dekorativ elementlərindən ibarətdir. Klassik üslub tünd qəhvəyi, bordo kimi doymuş rənglərin və birləşmələrin istifadəsini nəzərdə tutur.

Klassik tərz qədim memarlıq və İtaliyanın Renesans dövrünün ən yaxşı ənənələrini izləyir. Qrafik dizaynda klassik stil adətən dövlət qurumları, böyük banklar və bəzi sənət təşkilatları tərəfindən seçilir.

Minimalizm

Sadəlik və lakoniklik minimalizmin əsasını təşkil edir. Bu üslub 1960-cı illərdə Amerikada yaranmış və o dövrdə ekspressionizmə qarşı qoyulmuşdur. Minimalizm kompozisiyanın bütün kiçik və lazımsız detallardan azad olaraq, əsas detala diqqətin cəlb etməsidir.

Məkan, ən əhəmiyyətli şeyləri işıqlandıran bir obyekt kimi çıxış edir. Minimalizmin koloristika da xəsisdir, ən çox 2-3 rəng istifadə olunur.

Pop Art.

Pop art-(populyar incəsənət) 1950-1960-cı illərdə ortaya çıxan gözəl sənət istiqamətidir . Bu qrafik üslubunun yaradıcısı Andy Warhol pop sənətinin ən canlı nümunələrini yaratmışdır: Ernesto Che Guevara, Marilyn Monroe.

 Pop-art  sənətinin xüsusiyyətləri aşağıdakılardır:

  • parlaq rənglər
  • ifadəli, yumşaq siluetlər
  • gözlənilməz və dinamik kompozisiya həlləri
  • kollaj texnikasının istifadəsi

Pop sənətinin ayrılmaz bir xüsusiyyəti, siyasət, şou-biznes və kino ulduzlarının parlaq obrazlarının yaradılmasıdır.

Pop sənəti gənclərə yönəldilmişdir, buna görə propagandistik istehlakçı mövqeyə malikdir.

Vintage.

Vintage XX əsrin 50-ci illərində məşhur olan bir tendensiyadır. "Vintage" sözü, müəyyən bir vaxtın xüsusi stil meyllərini daşıyan müəyyən bir obyekti nəzərdə tutur. Vintage nostalji atmosferi əlavə edir və bizi keçmişə aparır. Bu üslubun tipik üsulu fotoşəkillər və şəkillərin "yaşlandırılması" dır.

Rənginə gəldikdə isə, bu, boz rəngli monoxrom kompozisiyaları və ya zamanına uyğun yumşaq ağardılmış rənglərdir. Tez-tez xüsusi retro  fontlar istifadə olunur. Vintage qrafik stil, keçmişin dəyərini günümüzə daşıyır.

Tipoqrafiya.

Kompozisiyanı təşkil edən mətnin əsasını təşkil edir. Formalar və şəkillər yaratmaq üçün yazı tipinin istifadə edilməsi vizual mesajın mənasını və dərinliyini artırır.

XX əsrin əvvəllərində qrafik dizaynın və modernizmin inkişafı ilə aktuallığı artmışdır.

Hal-hazırda reklamda ən təsirli vasitələrindən biridir.. Mətn məlumatlarını hansı kontekstdə olması, hansı qrup üçün nəzərdə tutulması və s. məsələlərdə şrift qarniturunun düzgün seçimi vacibdir.

Ampir.

(fr. empire style -imperiya üslubu) Ampir üslubu  XIII əsrin ikinci yarısında Fransada meydana çıxıb.  Öz başlanğıcı ilə klassikanın son mərhələsi olmuşdur. Bu imperial üslub möhtəşəmlik, güc, monumentallıq ilə xarakterizə olunur.

Empire stili hərbi simvol elementlərinin məzmunu ilə zəngin bir dekorativlikdir. İncəsənət formaları əsasən qədim Roma, Yunanıstan və Misir mədəniyyətindən götürülür. Ampir üslubu hakimiyyətin, dövlətin, güclü bir ordunun varlığını vurğulamağa çağırırdı. Buna görə müvafiq dekorda- dəfnə çələngləri, qalxanlar, zireh, qartallar və s. işlənir. Bu qrafik üslub ən çox alkoqollu içkilər istehsalçıları tərəfindən istifadə olunur və markanın etibarlılığını vurğulayır.

Modern

 Modern və ya art-nouvoe (fr. moderne-müasir ), art-novue (fr.yeni sənət )XIX əsrin sonlarında, XX əsrin əvvəllərində yayılmış olan müasir sənət istiqamətidir.  Əsas fərqləndirici xüsusiyyəti daha təbii formalara yönəlməsidir.

Klassik və ampir üslubların əksidir. Stilin bədii xüsusiyyətləri asimmetriya, qeyri-standart proporsiyalar,  çiçəkli ornamentlərdir. Modernist üslubda rənglər gizli pastel rənglərdir. Çox vaxt qadın auditoriyanı cəlb etmək üçün istifadə olunur.

Art- Deko

Art-Deko (fr. Art déco - "dekorativ incəsənət"). 1920-ci illərdə Fransadan yaranan vizual incəsənət axınıdır. Müasir və neo-klassikliyi birləşdirən eklektik stildir. Avanqardizmdən meydana gəlmişdir.

Stilin fərqli xüsusiyyətləri cəsarətli həndəsi formalar, ciddi dayanıqlıq, səxavətli bəzəklər və etnik geometrik nümunələr, rəng zənginliyidir. Üslub müxtəlif ölkələrin və xalqların mədəniyyət elementləri tərəfindən ifadə olunan ekzotizmlə xarakterizə olunur.

Grange-Qranj

(eng. çirk, iyrənclik)1980-ci illərin ortalarında alternativ rokun alt janrı olaraq musiqidə ortaya çıxıb. Bu üslub tezliklə musiqi yaradıcılığının bütün digər sahələrinə yayıldı. Grunge, yeni bir gənclik alt-mədəniyyətinə çevrilib, qlamurluq və "parlaqlığa" çevrildi.

İndi biz qranj janrını geyim dizaynında, veb dizayn, qrafik dizaynda görə bilərik.  Grunge stilinin əsas fərqləndirici xüsusiyyətləri çirkin  blotlar, zərbələr, çürüklər, kobud toxumalar və digər ləkələrdir. Rənglər səssiz, sakitdir: qara, qəhvəyi, bej və boz.

İsveçrə üslubu.

XIX əsrin ikinci yarısının modernist cərəyanın əsas istiqamətlərindən biridir. İsveçrə üslubunun vizual kommunikasiyasının əsasları sadə geometrik və abstrakt forma idi. Dizayn dəqiq quruluşu ilə fərqlənir.

 Fərqli xüsusiyyətlər milli xüsusiyyətlərdən və dekorlardan imtina edilməsidir ki, bu üslubu beynəlxalq səviyyəyə gətirir.

Psychedelic.

Psychedelic (psyche — ruh, delicious — genişləndirmək). Ad, gənclər arasında həmin dövrdə populyar psixodik preparatlardan (1960-1975) yaranmışdır. Bu stil  narkotik istifadə etdikdən sonra bizə duyğu və duyğuları çatdırmağa çalışır.

Parlaq, qışqırıqlı rənglər,qeyri-müəyyənlik və xaos buradan gəlir . Düzgün xəttlər  nouveau-dan  götürülmüşdür, lakin kontrast şəkillər və rənglər, oxunmaz və əyri fontlar əlavə edilmişdir. Psychedelic dizaynı çox vaxt kütləni özündən uzaqlaşdırır.

Rəqəmsal stil (digital).

Kompüter müasir dizaynerlərə hər zamankından daha çox imkan verir. Müasir dizaynda biz veb dizaynı (web 2.0) və kompüter oyunları, qeyri-mövcud 3D forma və perspektivlərdən qrafikləri görə bilərik.

Rəqəmsal üslub hər hansı bir meyar ilə təsnif etmək çətindir, əsas xüsusiyyət komponent kimi kompüterin istifadəsidir.

Viktorian stil.

Viktorian stili 1840-1900-ci illərdə İngiltərə hökmdarı KraliçaViktoriya dövrün vizual sənətlərinə birbaşa təsir göstərmişdir. Nostalji, romantizm, duyğu və gözəllik kimi motivlər üstünlük təşkil edirdi.

Viktoriya üslubu ətraflı və zəriflik ilə doyma ilə xarakterizə olunur. Victoria dövründə plakatlara qoyulan obyektlər oval və ya əyri şəkillər, serif şriftlər, tuval üzərində düzgün simmetrik düzəldici, çərçivələrə malikdir. Dizayn planlarının yüksək məlumat zənginliyi o dövrün vizit kartıdır.

Hipster (Hypster üslubu).

Hipsters (hindu uşaqlar) XX əsrin 40-cı illərində, ABŞ-da ortaya çıxdı. Konsepsiya ingilis dilindən "tobehip" - "mövzuda olmaq" ifadəsidir. Buradan əlaqəli "hippi" meydana gəldi. Hazırda bu, paltar, aksessuarlar, istehlakçı həyat tərzi ilə birləşmiş aktual gənclik alt mədəniyyətdir.

Stil qrafik dizayn meylləri ilə xarakterizə olunur.

"Hipster üslubunda" bir əlamətdə əl yazısı ilə təsadüfən 3-5 fərqli qarniturdan istifadə edilə bilər.  Hipster stil loqosu monoton lentlər, xətlər, xaçlar və digər sadə elementlərlə boldur.

İnfoqrafika

İnfoqrafika -qrafiki istifadə edərək məlumat verir. Məlumatın ötürülməsi üsul XX əsrin II başlamışdır.

İnfoqrafikanı ayrı bir üsluba ayrılmaq mümkün olmaya bilər, ancaq onu tanımaq çətin deyil. Xarakterik elementləri qrafiklər, ədədlər və quru faktlardır.

Paylaş

Şərhlər : 0

Şərhlər : 0

Hərf sayı :
Dek 17, 2018

3D DİZAYNER KİMDİR VƏ NƏ İŞ GÖRÜR?

Digər məqalələr