KORPORATİV TƏRZ NECƏ YARADILIR?

Korporativ stil: Hazırlanma xüsusiyyətləri

Korporativ stil – müasir kampaniyanın vizual obrazıdır. Bu identifikasi ilə müasir şirkət bazarda başqa rəqiblərindən fərqlənir.

Şirkət hansı bazarda inkişaf etməsindən asılı olmayaraq (onlayn və ya offline), bir vizual görünüşün olması müvəffəqiyyət üçün bir ön şərtdir. İnformasiya axınlarının həcmi artan müasir cəmiyyətdə unikal, parlaq, yaddaqalan olması vacibdir və bunu korporativ stilin köməyi ilə əldə edilə bilər.

Bu, istehlakçıların diqqət və sevgisi üçün rəqabətin əsas vasitələrindən biri olan bütün kommunikasiya bazasının əsasını təşkil edir.

Korporativ stil- şirkətin imicini göstərmək üçün  korporativ materialları, ofis materiallarını, reklam, poçt, qablaşdırma, sənədlərinin dizayn və rəng baxımından vahidliyini ehtiva edir. Bu, auditoriyanı müəyyən bir firmanı digərlərindən ayırmağa kömək edən bir identifikatordur.

Bu gün yüksək rəqabət bazarında hər iki böyük və kiçik biznes layihəsi yaxşı inkişaf etmiş, yaxşı tətbiq olunan korporativ stilə ehtiyac duyur.

Təşkilatın korporativ şəxsiyyəti: konsepsiya və mahiyyət

Korporativ stil nə üçün lazımdır?

İdentifikasiya şirkətin inkişafında mühüm rol oynayır və vacib funksiyaları yerinə yetirir:

-istehlakçıların diqqətini çəkir, estetik səviyyədə istehlakçı münasibətini təşkil edir;

-yeni marka məhsullarının təşviq qiymətini azaltmağa kömək edir;

-marketinq fəaliyyətinin, reklam kampaniyalarının effektivliyini artırır;

-şirkətin bütöv bir imicini yaratmağa kömək edir.

Əsas vəzifələri:

markanın məşhurluğunun artırılması;

istehlakçı güvənin formalaşdırılması;

 bazarda yerləşdirmə, təşviqat, reklam.

Marka / şirkətin vizual konsepsiyası hər bir reklam materialında, sosial şəbəkələrdə nəşrlərdə, promosyon videolarında, bülletenlərdə, yəni istehlakçı ilə əlaqəli hər yerdə hansı bir şəkildə əks olunur. Korporativ stilin əsas elementləri ilə alıcılar  markaları tanıyır və fərqləndirir.

Korporativ stil elementləri: açar komponentlərin siyahısı

Korporativ stilin əsas elementləri:

qrafik adı - font, format, ölçü, yazı dili;

logo - şirkətin loqosu;

rəng birləşmələri varinatı (standart CMYK, PANTONE, RGB);

şüar - şirkətin devizi (bəzi hallarda - xüsusi məhsulun);

saytdakı reklam mesajları, nəşrlər üçün istifadə edilən  şriftlər komplekti;

korporativ blok - əvvəlki elementlərin birləşməsi, müxtəlif reklam növlərində yerləşdirmə variantları (poliqrafiya, internet bannerləri, xarici reklam, video reklam);

korporativ qəhrəman - bütün reklam mesajlarında istifadə olunan müəyyən bir xarakter;

səs - korporativ musiqi;

firma blankı - rəsmi sənədlərin tərtibatı

Müəssisənin korporativ şəxsiyyəti marka platformasının əsas komponentlərindən biridir. "Kimlik" anlayışı markanın atributundan daha genişdir. O, şirkətin dəyərləri, ideologiyası və strateji məqsədləri ilə müəyyən edilir.

Buna görə də korporativ stilin bütün komponentləri marka platformasının əsas tələblərini yerinə yetirir, bir-birinə uyğun bir şəkildə birləşdirir və həmçinin şirkətin ruh və fəlsəfəsini ötürür.

Kimliyin hər bir elementi razılaşdırılmalı və xüsusi bir jurnal - guideline və ya logo book kitabına daxil edilməlidir. Nəticədə bu brendnook-un bir hissəsi olacaqdır.


Korporativ stilin daşıyıcıları:

Şirkətin məhsulları: qablaşdırma, etiket, yarlıq və s .;

bütün növ promosyon materialları;

biznes sənədləri: formalar, qovluqlar, zərflər, biznes kartları, vizitkalar;

suvenir məhsulları: qələmlər, fincanlar, çantalar, təqvimlər, təşkilatçılar, kartlar;

ofisin interyeri (daxili tərtibat, dizayn);

işçilərin forması.

Əslində aydentika daşıyıcısı şirkətin fəaliyyəti ilə əlaqəli olan hər hansı bir fiziki və ya rəqəmsal material ola bilər. İnternet biznesindən danışırıqsa, saytdan başqa hər hansı bir məzmun daşıyıcı - fotoşəkildən Facebook-da xəbərlər paylaşımına kimi fəaliyyət ola.  Əsas odur ki, korporativ stili hər yerdə saxlamaq, həmişə sabit və tanınan olmaqdır.

 Firma stilinin yaratdılma xüsusiyyətləri və inkişafın əsas mərhələləri

Kimlik formalaşması üzərində iş nədən başlayır?  Bir şirkətin imicinin vizual komponentinə daxil edilməzdən əvvəl bir marka platforması və ya ən azı bir neçə əsas elementi: SMM avatarları, rəqib analizləri, marka məzmunu və strateji məqsədlərini işləmək vacibdir.

Korporativ stilin hazırlanmasında 6 əsas mərhələsi var.

  1. Şirkətin mövcud vəziyyətinin təhlili - onun vizual görüntüsünə əks olunmalı olan dəyərlərin müəyyən edilməsi
  2. Korporativ stilin formalaşması strategiyasının hazırlanması - vahid yerləşmə stilinin seçilməsi.
  3. Açar konsepsiyanın təsviri - hər bir identifikatorların  (korporativ şəxsiyyətdə olan hər şeyin) ideyasının ətraflı təqdimatı.
  4. Mütəxəssislər üçün texniki spesifikasiyaların tərtib edilməsi (dizaynerlər, copywriter-lər, veb-dizaynerlər).
  5. Korporativ şəxsiyyətin tətbiqi - konsepsiyanın praktiki tətbiqi.
  6. Korporativ şəxsiyyət qaydaları və müəyyən edilmiş standartlara riayət olunmasına nəzarət.

Hər bir mərhələdə ciddi və ağır iş görülür.  Lakin, daha sonra inkişaf etmiş bir stil, reklam kampaniyalarının inkişafında vaxt və pul qənaət etməyə kömək edəcək.

 

Paylaş
ADAS

Müəllif

ADAS

Azərbaycan Rəqəmsal Sənət Məktəbi / Azərbaijan Digital Arts School (ADAS)

blog_comments : 16

Hərf sayı :
Dec 17, 2018

ADAS

3D DİZAYNER KİMDİR VƏ NƏ İŞ GÖRÜR?

Digər məqalələr